Přidáno: 09.07.2008 v 19.53
Reklama a propagace daného výrobku či služby (dále jen výrobek) je velice složitý proces. Nezáleží jestli chceme propagovat prodej určitého výrobku v obchodě nebo jestli chceme prezentovat firmu na internetu. Reklama je důležitá, vede ale pouze k prvnímu setkání s daným výrobkem. Pokud chceme, aby se k nám zákazník vracel, musíme ho něčím zajímavým nadchnout. Musíme do výrobku přidat něco zvláštního, něco co konkurence nemá, něco co je originální a zákazníka zaujme. Musíme ale daný nápad dovést do úplného konce.
Vezměte si takový toaletní papír. Pomiňte samotný obal i reklamy, ve kterých je malé štěňátko zamotáno v toaletním papíře. Co na onom samotném produktu vymyslíte nového? Změna barvy to nebude. Ani přidání 5. vrstvy papíru se speciální vůní nebude ten správný originální nápad. Bohužel, i zajímavý potisk byl již vymyšlen.
Myslíte že již nic jiného nejde? Omyl! I dnes jsem domotával poslední záchranné obdélníčky z ruličky toaletního papíru. A právě na konci mě čekalo něco, co jsem nečekal (nebojte, nebyl to nedostatek obdélníčků). Jednalo se o potisk samotné ruličky nápisem „Dokup si mně!“. Myslím, že se nejedná o žádný finančně náročný proces, pravda nebylo to ani nic extra, ale bylo to něco nového zajímavého. Důvod, proč v dané cenové skupině o stejné kvalitě, vybrat právě tento výrobek.
Dojem z tohoto zajímavého počinu mi ale zkazila hrubka, kterou jsem při obdivování našel. Český jazyk, ač můj mateřský, mi v psané podobě dělá problémy. Na hodinách českého jazyka konstatovala PaeDr. Barborková Jana, že na veškeré psané dokumenty budu potřebovat sekretářku, která je opraví. Jedno z mála pravidel, které ale ovládám, je psaní mě a mně (místo určování pádů používám pomůcku nahrazením: tě či tebe = mě, tobě = mně). A právě v tomto zájmenu je chyba.
Je tedy „hezké“, že onen nápis je v dalších dvou jazykových mutacích, pokud si ale libovolná firma nedokáže sehnat a zaplatit odpovídající korekturu textů, vyhodí zbytečně docela zajímavý nápad, který mohl mít úspěch.
fakt good .docela mi to pomohlo dikec.
Snažila jsem se těmto slovům vyhýbat,nebo jsem si pomáhala pády.Děkuji moc za tuto pomůcku.Přeji hezké vánoce apříjemný rok 2009.
repenitka
zajímavé,,, nicméně odhaduju 70 procent lidí stejnak neví jak je to správně:))))))))))
Navigace
© 2008-24 Ondřej LUKÁŠ ~ ikony famfamfam ~ sxc.hu
Tento kód slouží k testování robotů vykrádajících obsah těchto stránek